Alles over levertijden en levering

Wat is gemiddeld de levertijd?

Op dit moment varieert de levertijd van 3 tot 6 weken. Dit verschilt per product. Mocht je hierover meer informatie willen neem dan met ons contact op; 040-7112495 of info@woodville.nl. Onze medewerkers kunnen voor elk specifiek product de levertijd aangeven.

Waar leveren wij en wat zijn de bezorg kosten?

Nederland:

Wij leveren door heel Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden. Bij bestellingen vanaf €200,- bezorgen wij gratis. Mocht het totaal bedrag uit komen onder de €200 berekenen wij € 30,- bezorg kosten. De doorlooptijd nadat onze transporteur je bestelling heeft ontvangen is ongeveer 2 tot 5 werkdagen.

België:

Wij leveren door heel België en bereken daar € 50,- bezorg kosten voor. De doorlooptijd nadat onze transporteur je bestelling heeft ontvangen is ongeveer 5 werkdagen.

Frankrijk

Wij leveren door heel Frankrijk en bereken daar € 100,- bezorg kosten voor. De doorlooptijd nadat onze transporteur je bestelling heeft ontvangen is ongeveer 5 tot 10 werkdagen.

Spanje:

Wij leveren door heel Spanje en bereken daar € 150,- bezorg kosten voor. De doorlooptijd nadat onze transporteur je bestelling heeft ontvangen is ongeveer 14 werkdagen.

Duitsland:

Wij hebben de mogelijkheid om in Duitsland te leveren. Voor de exacte bezorg kosten kan je bij ons een offerte opvragen info@woodville.nl

 

Hoe gaat de levering in zijn werk?

Op het moment dat je een bestelling plaatst wordt de bestelling direct verwerkt in ons order systeem zodat de productie aan de slag kan met je bestelling. Zodra je bestelling gereed is zal deze naar het distributie centrum worden gebracht en zal onze transporteur contact met je opnemen om een leveringsdatum af te spreken. De transporteur zal vervolgens binnen de aangegeven tijden langskomen om je bestelling te leveren. Standaard zal de transporteur je bestelling leveren tot de begane grond, uitpakken, indien nodig monteren en het verpakkingsmateriaal mee retour nemen.

Denk eraan dat het je eigen verantwoordelijkheid is om te controleren dat de verpakte meubelen door deuren en trappen passen voor je een bestelling plaatst. Wanneer de verpakte meubelen niet door de deuren of trappen passen kunnen eventueel extra kosten in rekening worden gebracht door de transporteur.

 

Extra diensten.

Standaard zal de transporteur je bestelling leveren tot de begane grond, uitpakken, indien nodig monteren en het verpakkingsmateriaal mee retour nemen. Voor etage leveringen zal onze transporteur extra kosten berekenen. Je kan direct met onze transporteur hier afspraken overmaken. Ook voor afwijkende montage kan er eventueel een extra bedrag worden berekend door de transporteur. Dit zal vooraf duidelijk gecommuniceerd worden door de transporteur. De extra kosten worden direct betaald aan de transporteur en gaat buiten Woodville om.