Alles over levertijden en levering

Wat is gemiddeld de levertijd?

De gemiddelde levertijd varieert van 3 tot 6 weken. Dit verschilt per product. Mocht je hierover meer informatie willen, neem dan contact met ons op; 040-7112495 of info@woodville.nl. Onze medewerkers kunnen voor elk specifiek product de (geschatte) levertijd aangeven.

Waar leveren wij en wat zijn de bezorgkosten?

Nederland:
Wij leveren door heel Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden. Bij bestellingen vanaf €200,- bezorgen wij gratis. Wij bieden de levering eenmalig kosteloos aan. Indien u niet aanwezig bent waardoor de levering nogmaals aangeboden moet worden, is Woodville genoodzaakt de transportkosten van €50,- door te berekenen.

Mocht het totaalbedrag onder de €200,- uitkomen, dan berekenen wij €50,- bezorgkosten. 

België:
Wij leveren door heel België en berekenen daar €50,- bezorgkosten voor. De doorlooptijd nadat onze transporteur je bestelling heeft ontvangen is ongeveer 5 werkdagen.

Duitsland:
Wij hebben de mogelijkheid om in Duitsland te leveren. Voor de exacte bezorgkosten kan je bij ons een offerte opvragen via: info@woodville.nl


Hoe gaat de levering in zijn werk?

Op het moment dat je een bestelling plaatst wordt de bestelling direct verwerkt in ons ordersysteem zodat de productie aan de slag kan met je bestelling. Zodra je bestelling gereed is zal deze naar het distributiecentrum worden gebracht en zal onze transporteur contact met je opnemen om een leveringsdatum af te spreken. De transporteur zal vervolgens binnen de aangegeven tijden langskomen om je bestelling te leveren. Standaard zal de transporteur je bestelling leveren tot de begane grond, uitpakken, indien nodig monteren en het verpakkingsmateriaal mee retour nemen. Vervolgens controleer je samen met de bezorgers op eventuele schades of mankementen. Alleen wanneer alles in orde is onderteken je de afleverbon van de bezorgers.

Algemene leveringsvoorwaarden:

  1. Annulering/ verzetten; Mocht je de leveringsafspraak willen verzetten dan kan dit tot twee werkdagen voor levering kosteloos. Wanneer je de leveringsafspraak één werkdag voor levering of op de dag van levering wilt verzetten zijn wij genoodzaakt om € 50,- annuleringskosten in rekening te brengen.
  2. Voorkom annuleringskosten en zorg ervoor dat er iemand aanwezig is op de dag van levering.
  3. Leveringen die wij gratis aanbieden binnen Nederland zullen wij één keer op het leveringsadres aanbieden. Wanneer wij de levering voor welke reden dan ook voor de tweede keer moeten aanbieden zullen wij hier € 50,- bezorgkosten voor berekenen.
  4. Wij streven er altijd na om binnen de aangegeven tijd te leveren. Echter kan het voor komen dat door onvoorziene omstandigheden de bezorger het niet haalt om binnen de aangegeven tijd te leveren. Woodville en de transporteur kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.
  5. Standaard leveren wij je bestelling tot de voordeur/ eerste ingang. Wij helpen graag om de bestelling tot in de huiskamer te leveren, maar dit is op eigen risico en Woodville en de transporteur kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele schade.
  6. Wanneer je bestelling niet door de voordeur/ eerste ingang past is dit voor risico van de klant.
  7. De bezorgers behouden het recht om een levering af te breken indien zij aangeven dat de afleversituatie onverantwoord is. Eventuele meerkosten of extra transportkosten zijn voor rekening van de klant.
  8. Wanneer je op de afleverbon aangeeft dat je bestelling schade vrij is ontvangen, kunnen wij schadeclaims die naderhand worden ingediend niet in behandeling nemen.