Wat is gemiddeld de levertijd?

Op dit moment varieert de levertijd van 7 tot 8 weken. Dit verschilt per product. Mocht je hierover meer informatie willen neem dan met ons contact op; 040-7112495 of info@woodville.nl. Onze medewerkers kunnen voor elk specifiek product de geschatte levertijd aangeven.

Waar leveren wij en wat zijn de bezorg kosten?

Nederland:

Wij leveren door heel Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden. Bij bestellingen vanaf €200,- bezorgen wij gratis. Mocht het totaal bedrag uit komen onder de €200 berekenen wij € 50,- bezorg kosten. De doorlooptijd nadat onze transporteur je bestelling heeft ontvangen is ongeveer 2 tot 5 werkdagen.

Wij bieden de optie aan om de bestelling te laten monteren op locatie. Kies dan bij het bestellen voor een montage levering tegen een meerprijs van € 27,-. De bezorgers zetten de bestelling binnen, pakken de bestelling uit, monteren de bestelling en nemen het verpakkingsmateriaal mee retour.

België:

Wij leveren door heel België en bereken daar € 50,- bezorg kosten voor.

De doorlooptijd nadat onze transporteur je bestelling heeft ontvangen is ongeveer 5 werkdagen.

Wij bieden de optie aan om de bestelling te laten monteren op locatie. Kies dan bij het bestellen voor een montage levering tegen een meerprijs van € 27,-. De bezorgers zetten de bestelling binnen, pakken de bestelling uit, monteren de bestelling en nemen het verpakkingsmateriaal mee retour.

Duitsland:

Wij hebben de mogelijkheid om in Duitsland te leveren. Voor de exacte bezorg kosten kan je bij ons een offerte opvragen info@woodville.nl

Hoe gaat de levering in zijn werk?

Op het moment dat je een bestelling plaatst wordt de bestelling direct verwerkt in ons order systeem zodat de productie aan de slag kan met je bestelling. Zodra je bestelling gereed is zal deze naar het distributie centrum worden gebracht en zal onze transporteur contact met je opnemen om een leveringsdatum af te spreken. De transporteur zal vervolgens binnen de aangegeven tijden langskomen om je bestelling te leveren. Standaard zal de transporteur je bestelling leveren tot de begane grond. Indien je hebt gekozen voor een montage levering (meerprijs € 27,-) zal de transporteur de bestelling binnen zetten, uitpakken, monteren en het verpakkingsmateriaal mee retour nemen. Vervolgens controleer je de bestelling zorgvuldig op eventuele schades of mankementen. Tot slot onderteken je de afleverbon van de bezorgers.

Algemene leveringsvoorwaarden:

    1. Annulering/ verzetten; Mocht je de leveringsafspraak willen verzetten dan kan dit tot twee werkdagen voor levering kosteloos. Wanneer je de leveringsafspraak één werkdag voor levering of op de dag van levering wilt verzetten zijn wij genoodzaakt om € 50,- annuleringskosten in rekening te brengen.
    2. Zorg ervoor dat er iemand aanwezig is op de dag van levering! Indien je niet aanwezig bent waardoor de levering nogmaals aangeboden moet worden, is Woodville genoodzaakt transportkosten van €50,- door te berekenen.
    3. Leveringen die wij gratis aanbieden binnen Nederland zullen wij één keer op het leveringsadres aanbieden. Wanneer wij de levering voor welke reden dan ook voor een tweede keer moeten aanbieden zullen wij hier € 50,- bezorgkosten voor berekenen.
    4. Wij streven er altijd na om binnen de aangegeven tijd te leveren. Echter kan het voor komen dat door onvoorziene omstandigheden de bezorger het niet haalt om binnen de aangegeven tijd te leveren. Woodville en de transporteur kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.
    5. Standaard leveren wij je bestelling tot de voordeur/ eerste ingang. Indien je hebt gekozen voor een montage levering (meerprijs € 27,-) zal de transporteur de bestelling binnen zetten, uitpakken, monteren en het verpakkingsmateriaal mee retour nemen.
    6. Wanneer je bestelling niet door de voordeur/ eerste ingang past of wanneer de bestelling niet in de lift/ trappengat past is dit voor risico van de klant.
    7. De bezorgers behouden het recht om een levering af te breken indien zij aangeven dat de afleversituatie onverantwoord is. Eventuele meerkosten of extra transportkosten zijn voor rekening van de klant.
    8. Wanneer je op de afleverbon aangeeft dat je bestelling schade vrij is ontvangen, kunnen wij schadeclaims die naderhand worden ingediend niet in behandeling nemen.

Etageleveringen

Woon je op een etage? Geen probleem wij komen je bestelling gewoon afleveren maar hier vragen wij wel een meerprijs van €30,- voor.

Wij bieden de optie aan om de bestelling te laten monteren op locatie. Kies dan bij het bestellen voor een montage levering tegen een meerprijs van € 27,-. De bezorgers zetten de bestelling binnen, pakken de bestelling uit, monteren de bestelling en nemen het verpakkingsmateriaal mee retour.